Využijte našich zkušeností!
Vytváříme originální reklamní, promo a event kampaně na území celé ČR. Mezi našimi klienty jsou jak přímí zadavatelé, tak agentury.
Kombinací talentovaných lidí, netradičních řešení a ambientních reklamních ploch zajistíme viditelnost a očekávanou odezvu vaší cílové skupiny.
Cíl komunikace:
Hostesky měly za úkol informovat návštěvníky o produktech, které byli na stáncích vystavovány. Sekundárním cílem pak aktivně asistovat při běžné administrativě a provozu stánku.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují při obchodních schůzkách a jednáních a pomáhají při propagaci produktů a služeb.
celý příspěvekCíl komunikace:
Primárním cílem akce bylo informovat studenty Vysoké školy Báňské (VŠB) v Ostravě a zvát je na Den otevřených dveří, sekundárním cílem pak zvyšovat povědomí o firmě EmbedIT.
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord a Drinkwalker o dni otevřených dveří a registrují je prostřednictvím QR kódů.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny Market a zvou pomocí open letáků místní obyvatele k návštěvě.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Cílem akce bylo seznámit odbornou i laickou veřejnost s názory britského politika a europoslance Nigela Farage, který se po celou dobu své návštěvy v Praze objevoval po boku předsedy Strany svobodných občanů a lídra kandidátky Svobodných do poslanecké sněmovny PETRA MACHA, kterého se rozhodl před nadcházejícími sněmovními volbami tímto způsobem podpořit.
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance Nigela Farage. Naším úkolem bylo zorganizovat celou návštěvu a včetně tiskové konference a následné besedy s českými občany.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cílem třídenní promoakce bylo oslovit nové zákazníky na předem vytipovanách místech jejich přirozeného výskytu. Primárním úkolem našich promotérů bylo vzbudit mezi potenciálními zákazníky pozornost a lákat je k vyplnění dotazníků, primárním úkolem našich hostesek pak bylo s potenciálními zákazníky dotazníky vyplňovat. Sekundárním úkolem pak bylo šířit obecné povědomí o značce a produktech klienta a rozdávat jeho propagační materiály.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v oblasti internetového připojení. Potenciální zákazníky pak následně firma Airwaynet oslovuje následnou telemarketingovou kampaní.
celý příspěvekCíl komunikace:
Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.
STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.
celý příspěvekCíl komunikace:
Propagace nově otevřených "živých her" (Americká ruleta, Black Jack, Caribian Poker, Texas hold 'em Poker).
Casino Merkur potřebuje nafotit profi fotografie dvou mladých párů v prostorách Casina pro marketingové účely (letáky, web).
celý příspěvekCíl komunikace:
Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.
Promotéři aktivně oslovují turisty v centru Prahy.
celý příspěvekCíl komunikace:
Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak se sociálně smýšlející veřejností. Promotéři a hostesky jsou v barvách SOS vesničky (nápadité a originální ztvárnění).
celý příspěvekCíl komunikace:
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar...
celý příspěvekCíl komunikace:
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Promokampaň k uvedení nové přepravní společnosti.
celý příspěvekCíl komunikace:
Nalézt a oslovit co nejvíce potencionálních pracovníků.
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje.
celý příspěvekCíl komunikace:
Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekCíl komunikace:
Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekCíl komunikace:
Upozornit s týdením předstihem na tuto velikonoční akci skrze letákovou kampaň a ve velikonočním týdnu zákazníky obdarovat slevovými vouchery.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
celý příspěvekCíl komunikace:
Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekCíl komunikace:
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvekCíl komunikace:
Akce měla 3 základní cíle - posílení povědomí o značce/společnosti, podpora prodeje letenek, seznámení se speciálizací aerolinek - Velká Británie, zapojení veřejnosti do aktuální soutěže.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní Afriky (dovolenkové destinace). Z Prahy nyní nabízí 6 destinací – Manchester, Leeds, Newcastle, East Midlands (Nottingham), Glasgow a Belfast.
JET2.COM tak nabízí nejširší nabídku destinací ve Velké Británii z Prahy.
celý příspěvekCíl komunikace:
Prezentace a řízená ochutnávka energy drinku Fakeer hostům a partnerům K2 Motocentra. Pózování pro vytvoření promo fotosetu Fakeer k využití na sociálních sítích a webu.
Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako živá navigace.
celý příspěvekCíl komunikace:
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem.
celý příspěvekCíl komunikace:
Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvekCíl komunikace:
Informovat novináře o novinkách a módních trendech pro nadcházející letní sezónu.
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení, doplňky i módní přehlídka.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním komunikačním cílem bylo rozšířit povědomí o plicní hypertenzi a její prevenci a zároveň možnost zjistit svou aktuální kondici.
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli nejen pro informace,ale i za zábavou.
celý příspěvekCíl komunikace:
Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za využití našeho jedinečného reklamního nosiče Walkingboardu.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili se, jak promotéři, tak nakupující.
celý příspěvekCíl komunikace:
Připravit zaměstnancům Telefonica O2 nezapomenutelný program, aby se odreagovali a pobavili.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli pekelnice a anděla se hosté neskutečně bavili.
celý příspěvekCíl komunikace:
Upozornit zákazníky na probíhající akci „Rozdáváme dárky“ a nasměrovat je do prodejny Telefonica O2.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně a zároveň bavila kolemjdoucí i promotéry.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala velká koncentrace Walkingboardů na jednom místě.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se prohánělo pražskými ulicemi a bavilo kolemjdoucí.
celý příspěvekCíl komunikace:
Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o BLESKmobilu.
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem poprali. To vše s využitím naší netradiční a nepřehlédnutelné reklamní plochy – Walkingboard.
celý příspěvekCíl komunikace:
Pozvat fanoušky na zápas.
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů, kteří poutali dostatečnou pozornost v ranní špičce a rozdávali lísky na zápas.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které byly středem pozornosti, a nepřehlédnutelné rekvizity.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cílem je nachytat kolegy.
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým rekvizitám se většina zaměstnanců nachytat nechala.
celý příspěvekCíl komunikace:
Cílem akce bylo připravit obchodním partnerům klienta neopakovatelný zážitek s aktivitami, které pobaví, zapojí co nejvíce účastníků a jsou tematicky spjaty s jarem. Nedílnou součástí je také zajištění prostoru pro obchodní prezentaci klienta.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou se bavili se nejen pozvaní hosté, ale i naše hostesky a promotéři.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Dopravní podnik hl.m. Prahy potřebuje o této skutečnosti informovat cestující na daném úseku.
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného reklamního nosiče Walkingboard.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním cílem akce je podpora přímého prodeje jízdenek na vlakovém nádraží v Ostravě. Dalšími cíli jsou podpora povědomí o LEO Express, informovat o jeho službách, cenách, aktuálních nabídkách, a to na trase Praha – Ostrava, Ostrava – Praha, kde v současné době společnost provozuje železniční dopravu.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé promotérky, ale především podsvětlené Walkingboardy.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Cílem akce bylo pobavit a vtáhnout do děje pozvané hosty, propojit místo akce s tématem létání.
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se hosté přenesli do jiného světa.
celý příspěvekCíl komunikace:
Oslavit výročí, představit aktuální kolekci a upozornit na prodejnu v rámci obchodního domu.
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy. Naši agenti alias hlavní postavy z románu a recitátorky svými představeními bavili procházející v ulicích.
celý příspěvekCíl komunikace:
Upozornit cestující a návštěvníky konkurence na probíhající veletrh.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky byly použity Walkingboardy.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
OD Kotva chce přilákat více návštěvníků, a to jak formou jednodenní zábavné akce s názvem Zpátky do školy, tak využitím pravidelné celotýdenní akce Nakup a získej.
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ratolestí akce přilákala mnoho zvědavců z řad dětí, dospělých a médií.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou rozhovoru zvali k jedinečnému zážitku - létání ve vzduchovém tunelu.
celý příspěvekCíl komunikace:
Lékárna má nejen nově větší prostory, ale i dermatologické centrum s kvalifikovanými pracovníky a spoustu dalších pozitivních změn, na které je potřeba upozornit. První měsíc od otevření každý týden nabízí speciální výhodné slevové akce a právě i tuto informaci je potřeba dostat mezi kolemjdoucí.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost byli využiti naši promotéři s Walkingboady, kteří rozdávali slevy a vitamíny.
celý příspěvek
obsahuje video
Cíl komunikace:
Stěžejním smyslem akce je přimět co nejvíce lidí, aby se nechali preventivně vyšetřit, zda nejsou ve skupině pacientů ohrožených fibrilací síní, která je jedním z nejvyšších rizik postihnutí mozkovou mrtvicí.
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- vzdělávací akce na klíč, kde si příchozí mohou nechat zdarma změřit tlak a dozvědět se více o mozkové mrtvici.
celý příspěvekCíl komunikace:
Propagovaný telefon vydrží tři dny, kolik toho vydržíte Vy? Návštěvnici si mohou vyzkoušet každou hodinu jinou soutěž, na které si prověří svoji „výdrž“. Cílem je dát telefon do rukou co nejvíce lidem, nenásilnou zábavnou formou vzbudit zájem o tento přístroj a zároveň přimět návštěvníky, aby na dané akci zůstali co nejdéle.
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla zdaleka tak úspěšná.
celý příspěvekCíl komunikace:
Přijďte s dětmi do OD Kotva na den plný zábavy a veselého programu. Navíc pro každého z dětských řad je nachystaný dárek. A aby si přišli při čekání na své i maminky, pro ty je nachystaný kosmeticky koutek s vizážistkou a poradnou od Mary Kay. Jedním z doprovodných programů pro děti i dospěláky je koutek první pomoci, kde si všichni mohou vyzkoušet, jak zachránit život v případě nehody.
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři, kteří slaňovali ze střechy OD, ale nepřišli zkrátka ani ti, kdo se chtěli naučit první pomoci.
celý příspěvekCíl komunikace:
Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt - zvýšit povědomí.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc jsme si vzali naše usměvavé hostesky a promotéry s rekvizitami.
celý příspěvekCíl komunikace:
Není třeba se jít líbat až na Petřín. Přijďte před obchodní dům Kotva a získejte dárek za hubičku. Získáte nejen přízeň svého partnera, ale také ušetřený čas, který lze využít k návštěvě a nákupu v obchodním domě Kotva. Téměř každý pár má možnost získat za svůj polibek vybraný dárek.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce s doprovodným programem.
celý příspěvekCíl komunikace:
Jde o jednodenní akci, kdy je třeba v den akce oslovit co nejvíce dívek, slečen a žen s pozváním k účasti a nákup v obchodním domě.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými Walkingboardy.
celý příspěvekCíl komunikace:
Základním cílem promoakce je zachytit a upoutat pozornost návštěvníků elektro obchodů, kde jsou umístěny showroomy značky Huawei. Představení nového modelu Huawei Ideos x3 a MediaPad návštěvníkům showroomů, možnost vyzkoušet si na „vlastní pěst“. Každý oslovený si odnáší informace „domů“ k dalšímu prostudování. Propojení značky Huawei se segmentem mobilních telefonů/smartphonů a zvýšení povědomí o značce.
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního vyšetřování. Důležitý byl výběr rekvizit i agentů s hereckým nadáním.
celý příspěvekCíl komunikace:
Ozvláštnit setkání managementu společnosti IKEA s vedením obchodních domů. Prezentovat prostřednictvím demonstrantů poslání tím, že vstoupí do programu prezentace a předají přednášejícímu petici.
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše agenty akce bavila natolik, že v ní pokračovali i po jejím oficiálním zakončení.
celý příspěvekCíl komunikace:
Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel obrovský úspěch.
celý příspěvekCíl komunikace:
Klíčovou součástí slavnostní premiéry byl také doprovodný program pro děti, který se nesl v duchu samotného filmu Saxána. V rámci zábavního odpoledne bylo důležité zapojení veřejnosti do slavnostní akce, pobavení dětí a zajištění nevšedního zážitku.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného filmu. Důležitou roli hráli naši animátoři v tematických kostýmech, kteří akci dodávali autentičnost a po celou dobu se věnovali dětem.
celý příspěvekCíl komunikace:
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
Akci „nakup a získej“ s velikonoční tématikou dokreslovaly naše hostesky oblečené v tradičních krojích. Díky tomu na sebe poutaly dostatek pozornosti kolemjdoucích a nakupujících.
celý příspěvek