Začátkem října vychází v nakladatelství XYZ erotický román Padesát odstínů šedi. Jeden z nejprodávanějších titulů současnosti. Při příležitosti uvedení této knihy na český trh je třeba připravit upoutávku, která zaujme širší veřejnost.
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 25 + vyznávající moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek nejen k Vánocům.
Hlavním cílem akce bylo upoutat pozornost co nejvíce lidí, proto se uskutečnila v centru Prahy. Byla vybrána 3 cílová místa v okolí Václavského náměstí, kde stály recitátorky a zároveň se v jejich blízkosti pohybují netradiční páry muž a žena. Role recitátorky je inspirována populárními „speaker´s corner“. Recitátorka stojí na vyvýšených schůdcích a nahlas předčítá z knihy Padesát odstínů šedi tak, aby poutala pozornost kolemjdoucích. Ti se zastavují, zaposlouchají a připojují se k četbě. V okolí míst, kde recitátorky stojí, se prochází a zastavují netradiční páry, kde dominantní muž v šedém obleku a kravatě vede na vodítku submisivní ženu, která má na očích škrabošku, oblečené triko s názvem knihy a především knihu, kterou si průběžně pročítá. Tyto páry nejen poutají značnou pozornost, ale také navozují atmosféru knihy, protože představují hlavní hrdiny tohoto erotického románu.
Celkově byla akce okolím přijata pozitivně a s humorem. Netradiční páry i recitátorky na sebe dostatečně poutaly pozornost. Lidé se aktivně zajímali o knihu samotnou nebo se dokonce zapojovali i fotografovali. Z akce je připraven minutový spot na promo titulu. Erotický román 50 odstínů šedi v současné době patří k nejprodávanějším knihám v České republice.
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekHostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekPředstavení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvekVečírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvek