FAQ
Pronájem lidí > Chci práci > Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi na spolupráci

Co jste nevyčetli na našem webu a nebáli jste se zeptat.

Spolupráce

Kdo je provozovatelem projektu?

Pronájem lidí provozuje jako svůj hlavní projekt agentura BON Media s. r. o., která mimo jiné poskytuje služby v oblasti marketingových komunikací.

Jaké formy spolupráce jsou možné?

Vycházíme z pracovněprávních norem České republiky a využíváme možností, které nabízí pro projektové i dlouhodobější spolupráce. Preferované formy spolupráce: dohoda o provedení práce, smlouva o dílo, smlouva o obchodním zastoupení a obchodní smlouva – pronájem reklamních prostor.

Jsem vázán/a exkluzivně Vaší agentuře?

Pokud je forma spolupráce založena pouze na tom, že se spolupodílíte jako pracovník na realizaci promo akcí našich klientů, tak nejste vázán naší agentuře. Pokud však využijete dalších možností uplatnění v rámci Pronájem Lidí a domluvíme se, že budete působit jako konzultant nebo součást produkce Pronájem Lidí, tak bude spolupráce podmíněna exkluzivitou.

Zdravotní omezení

Jsem odkázán na vozíček, je v tom problém?

Nikoliv! Vždycky u nás budete mít stejné možnosti jako ostatní. Naopak v některých případech je váš hendikep předností, a to v případě, že klient bude mít zájem o reklamní plochu na vašem vozíku.

Jsem zdravotně hendikepovaný jiným způsobem, najdu u vás uplatnění?

Stačí uvést do registrace druh hendikepu, abychom o tom věděli. Pokud vás to nebude omezovat v činnosti, na kterou se přihlásíte, máte stejné vyhlídky, jako ostatní.

Zapojení rodiny

Mám talentované děti, mají také možnost uplatnění?

Ano, zaručeně mají. Některé kampaně jsou výhradně založeny na spolupráci s dětmi. V jiných kampaních také děti najdou uplatnění. Pokud je vaše ratolest něčím výjimečná, ať už kouzlí, levituje, nebo se hezky usmívá, určitě nám o tom dejte vědět při registraci vašeho profilu.
Doplnit profil

Máme pejska, který je vychovaný a poslouchá, je možné s ním počítat?

Kotrmelce dělat nemusí, stačí, když má pěkné držení těla a umí se slušně chovat. Uveďte ve svém profilu, že je k dispozici pes a budeme s ním také počítat.
Doplnit profil

Registrace

Co je třeba splnit pro úspěšnou registraci?

Základem pro úspěšnou registraci je uvedení dílčích údajů na první straně formuláře a potvrzení souhlasu s podmínkami. Doporučujeme vyplněný dotazník pravidelně aktualizovat. Čím více času nám dáte, tím větší bude šance na vaše uplatnění. Osobní profil si můžete upravovat a aktualizovat kdykoliv.
Doplnit profil

Jak mohu spolupráci ukončit?

Ukončit spolupráci a smazat účet můžete po Přihlášení ke svému profilu, vybráním v menu Chci práci, položky Můj profil a kliknutím na Smazat účet. Pozor, jedná se o nevratnou operaci.

Jak jsou data, která Vám o sobě poskytnu, zabezpečena?

Všechny údaje, které o sobě poskytujete, jsou chráněny proti zneužití a slouží pouze pro účely uplatnění v rámci akcí „Pronájem Lidí“ společnosti BON Media a klientů společnosti BON Media. K datům mají přístup výhradně zaměstnanci společnosti BON Media. Data nejsou poskytnuta třetí straně bez předchozího vyžádání souhlasu.

Aktuální nabídky práce

S jakým předstihem a jak uveřejňujete aktuální akce?

Jakmile máme potvrzené zadání klientem, tak se o tom dozvíte i vy. Zpravidla se jedná o 1-3 týdny před akcí, výjimečně pak pár dní před akcí. Každý registrovaný pracovník obdrží nabídku do své e-mailové schránky. Je také dobré sledovat novinky na stránce Aktuální akce nebo se stát fanouškem na naší facebookové stránce facebook.com/PronajemLidi

Co když se nemohu zúčastnit akce, na kterou jsem se přihlásil?

Pokud je Vaše účast na akci již potvrzena a nemůžete se nakonec akce zúčastnit (např. zdravotní důvody), přihlaste se ke svému profilu a v administračním panelu klikněte na tlačítko „Moje akce“. Ze seznamu nadcházejících akcí vyberte tu, na kterou jste momentálně přihlášen a klikněte na její název. Z akce se odhlaste kliknutím na tlačítko „Chci se odhlásit z akce“.

Vyplácení odměn a daně

Kdy a jak dochází k výplatě odměn?

Vyplacení odpracovaných akcí probíhá hromadně za uplynulý měsíc, a to vždy k 15 dni v měsíci následujícím. V případě, že tento 15 den bude připadat na víkend nebo svátek, přesune se výplatní termín na nejbližší následující pracovní den. Peníze obdržíte na bankovní účet, který jste uvedl/a ve svém profilu.

Jak je to s vyúčtováním daní?

Pokud máte zájem o vrácení daní, vystavíme Vám potvrzení o zdanitelných příjmech, na jehož základě můžete na příslušném FU požádat o vrácení daní.

Doporučujete nějaké připojištění v rámci spolupráce?

Ano, doporučujeme připojištění odpovědnosti za škodu, která se Vám hodí i v běžném občanském životě (tzv. pojistka proti blbosti).

registrovat se