Firma Bayer společně s dalšími organizacemi pořádá prevenční dny proti mozkové mrtvici. Celou akci doprovází velké nafukovací průchozí srdce, které má být vhodně umístěno v prostředí, kde je zvýšená koncentrace lidí. U srdce se měří fibrilace síní ovlivňující rizika postihnutí touto nemocí.
Stěžejním smyslem akce je přimět co nejvíce lidí, aby se nechali preventivně vyšetřit, zda nejsou ve skupině pacientů ohrožených fibrilací síní, která je jedním z nejvyšších rizik postihnutí mozkovou mrtvicí.
Vzhledem k tomu, že mozková mrtvice se může vyskytnout již v mladistvém věku, cílovou skupinou jsou „kolemjdoucí“ ve věku od 18-ti let až do stáří.
Jedním z hlavních úkolů je zajistit vhodné místo s dostatečnou koncentrací lidí, které je dobře dostupné a velké nafukovací srdce (součást akce) v prostoru nebude překážet. Jako nejideálnější prostor je zvolený vestibul hlavního nádraží v Praze. Před vstupem do průchozího srdce jsou měřící stanice, kde si kolemjdoucí mohou nechat preventivně zjistit, zda patří do rizikové skupiny se sklonem k postižení mozkovou mrtvicí. Případné naměřené výchylky mohli „pacienti“ dále zkonzultovat s příslušným odborným lékařem nebo v případě již proběhlého postižení konzultovat léčení následků se sdružením ICTUS. Jelikož bylo nafukovací a průchozí srdce hodnoceno jako zajímavá školní pomůcka, byly na akci pozvané školy, aby si naživo žáci zjistili, jak opravdové srdce funguje. Bezpečný průběh celé akce zajišťovala hosteska, která zároveň všem příchozím podávala informace o konané akci. Jako podpora Dne srdce, jak se akce celá akce veřejně jmenovala, fungovaly chodící walkingbordy rozdávající letáky, jejichž součástí byly nejdůležitější informace o mozkové mrtvici a fibrilaci síní.
V závislosti na počtu změřených návštěvníků byla akce považována klientem za velmi úspěšnou. Na základě pozvánky se zúčastnila řada škol, která si srdce jako učební pomůcku velice pochvalovaly. Prevenční měření na základě nalezených reklamních inzerátů v novinách vyhledávali i mimopražští. Pro ty byla lokace na hlavním nádraží obzvlášť výhodná. Během akce byla zjištěna řada fibrilací, o kterých „pacient“ nevěděli a díky prevenční akci mohli zabránit případnému náhlému postihnutí mozkovou mrtvicí.
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekPředstavení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek