Firma BEZVODY přichází na český trh s novinkou na poli autokosmetiky a péči o auta.
Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.
Majitelé zejména dražších aut, kteří chtějí o své auto kvalitně pečovat, ale nemají čas ztrácet čas klasickým umýváním.
Po ploše parkoviště business parku se volně procházela sympatická děvčata a všem přijíždějícím motoristům nabízela vouchery se slevou na umytí jejich vozu. Druhý team umývačů se pak věnoval již konkrétním vozům. Nejeden ze zákazníků se podivoval nad účinností a elegancí konceptu mytí aut BEZVODY. Supervisoři pak odpovídali na všetečné otázky zvídavých motoristů, protože umývat auto bez vody se nevidí každý den.
Přímo na místě se nám podařilo umýt téměř 30 aut a zajistit objednávky mytí na několik dalších dnů dopředu. Akce navíc ukázala i kolemjdoucím, že existuje velmi elegentní způsob očisty auta bez použití vody.
Klient takový zájem o službu nečekal. Pro velký úspěch se budou akce opakovat.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekPředstavení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek