FAQ

Promo akce

  • Základem promo akce je zviditelnění produktu nebo služby.
  • Učinit produkt nebo službu pro zákazníky atraktivní a žádaný.
  • Vyvolání žádoucí pozornosti vyžaduje inovativní přístup.

Jak využít promoakce

Jde o projekty reprezentační, informativní, propagační, reklamní nebo nabízející činnost společností s cílem získat nebo udržet zákazníky a příznivce. Základem promo akce je zviditelnění produktu nebo služby a učinit je pro zákazníky atraktivnější a viditelnější. Přímo také podpořit samotný prodej, ale také zvýšit prestiž a obecné povědomí o samotném produktu nebo službě. Příkladem takové promo akce je třeba rozdávání vzorků neboli sampling.

Promo akce v praxi

Vyvolání žádoucí pozornosti při promo akcích vyžaduje inovativní přístup. S tímto vědomím jsme realizovali sérii promoakcí pro významného výrobce chytrých telefonů. Během uvedení nových produktů na trh, jsme umístili v blízkosti reprezentativních prodejen fiktivní místo činu, které vyvolávalo pozornost natolik, že promotéři a hostesky měli dostatek času a příležitosti potenciální klienty oslovit a výrobky jim představit. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.

Reference

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP