Jde o projekty reprezentační, informativní, propagační, reklamní nebo nabízející činnost společností s cílem získat nebo udržet zákazníky a příznivce. Základem promo akce je zviditelnění produktu nebo služby a učinit je pro zákazníky atraktivnější a viditelnější. Přímo také podpořit samotný prodej, ale také zvýšit prestiž a obecné povědomí o samotném produktu nebo službě. Příkladem takové promo akce je třeba rozdávání vzorků neboli sampling.
Vyvolání žádoucí pozornosti při promo akcích vyžaduje inovativní přístup. S tímto vědomím jsme realizovali sérii promoakcí pro významného výrobce chytrých telefonů. Během uvedení nových produktů na trh, jsme umístili v blízkosti reprezentativních prodejen fiktivní místo činu, které vyvolávalo pozornost natolik, že promotéři a hostesky měli dostatek času a příležitosti potenciální klienty oslovit a výrobky jim představit. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekHostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekSTEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou ...
celý příspěvekPředstavení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekHostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekCasino Merkur potřebuje nafotit profi fotografie dvou mladých párů v prostorách Casina pro marketingové účely ...
celý příspěvekPředstavení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek