Výrazem sampling rozumíme rozdávání vzorků výrobků s účelem motivovat zákazníka ke koupi produktu. Jsou to například ochutnávky v supermarketech nebo rozdávání vzorků na ulicích. Samotná realizace záleží na podstatě výrobku, protože je důležité nejen prostředí, ale i načasování a zapojení těch správných hostesek a promotérů.
Netradiční sampling jsme realizovali v obchodním centru, kde klient provozuje prodejny s cukrovinkami a čokoládou. Promotér v oblečení prvorepublikového šviháka nabízel vzorky bonbónů a čokolády kolemjdoucím s tím, že kdo ochutnal, získal slevu na okamžitý nákup. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek