Společnost Lufthansa Group pravidelně pořádá pro své obchodní partnery tematická setkání. Každá akce musí být originální a neopakovatelná, aby si hosté odnesli jedinečný zážitek. Tentokrát se akce uskutečnila v prostorách restaurace Střelecký ostrov, která je výjimečná svou polohou v samém srdci Prahy a jedním z nejkrásnějších výhledů na Národní divadlo. Ale pouze krásná lokace nestačí, je třeba také zajistit jedinečný program.
Cílem akce bylo připravit obchodním partnerům klienta neopakovatelný zážitek s aktivitami, které pobaví, zapojí co nejvíce účastníků a jsou tematicky spjaty s jarem. Nedílnou součástí je také zajištění prostoru pro obchodní prezentaci klienta.
Obchodní partneři Lufthansa Group.
Vzhledem k datu konání jsme jako téma akce zvolili jaro, a to ve vztahu k lidem, zvykům a přírodě. Výzdobu prostor a doprovodný program jsme vytvořili tak, aby zapadaly do filosofie akce a aby se hosté mohli aktivně zapojit. Téma a místo daly název projektu: „ Jaro na ostrově zázraků“. Pro snadnější orientaci jsme přístupovou cestu osvětlili hořícími loučemi. Pro navození slavnostní atmosféry jara byl prostor restaurace vyzdoben jarními květinami a velikonočními dekoracemi. Celou akcí hosty provázel VJ, hostesky a promotéři, kteří byli v duchu tradic oblečeni v krojích a asistovali u zábavných workshopů. Aby se hosté nenudili, měli během večera na výběr ze šesti aktivit, které souvisely s tématikou jara, jarních tradic a zvyků u nás i ve světě. Workshopy probíhaly uvnitř, ale také na volné ploše ostrova. Floristický workshop – květiny jasně souvisí s jarem a probouzející se přírodou. Hosté zde mohli obdivovat zručnost floristů a sami se kreativně realizovat při dekorování jarních květin. Své aranžmá si každý odnášel domů. Workshop irských tanců – vytvořili jsme na základě irského velikonočního zvyku, kdy se koná taneční soutěž o koláč, tzv. Cake dance. Tanečníci předvedli krátké vystoupení, a po té hosty naučili základní kroky a figury irských tanců. Na konci proběhla po vzoru irského zvyku soutěž s vyhlášením nejlepšího tanečníka o jarní koláč. Koulení vajíček – workshop inspirovaný anglosaským velikonočním zvykem koulení vajíček za pomoci lžící nebo klacíků. Soupeři soutěží, kdo dříve dovalí syrové neporušené vejce do cíle. Kadeřnický workshop – poradenský koutek s návrhem účesu pomocí počítače, možností vyzkoušení paruk a barevné typologie. Workshop byl zvolen jako inspirace, protože pro mnohé lidi jaro znamená změnu (účesu, šatníku apod.). Jen počkej zajíci! – PC verze digihry populární v 80. letech. Hra byla na akci zvolena proto, že cílem hry je nachytat co nejvíce vajíček – symbol jara a Velikonoc a většina pozvaných si tuto hru pamatuje ze svého dětství. Třešinkou na dortu byla možnost vypůjčení originálních digiher. Jen počkej zajíci! (živě) – netradiční živé provedení původní digihry Jen počkej zajíci! Jako doplnění workshopu s PC a digihrou jsme hostům poskytli jedinečný zážitek zkusit si hru na vlastní kůži. Promotéři v kostýmu vlka a zajíce vypouštěli umělá vajíčka a soutěžící je chytali do košíku. Soutěžící, který nachytal nejvíce vajíček, získal jako odměnu velikonoční košík. Na základě účasti minimálně na třech workshopech se hosté mohli účastnit tomboly o zajímavé a hodnotné ceny. V průběhu večera byl připraven catering v kombinaci teplé a studené kuchyně spolu s grilováním a bohatý výběr alkoholických a nealkoholických nápojů.
Akce se zúčastnilo kolem 160 pozvaných hostů. Drtivá většina z nich se aktivně zúčastnila alespoň některého z workshopů, čemuž odpovídá počet účastníků tomboly. I přes chladné počasí měly hojnou účast také venkovní aktivity. O dobré atmosféře večera hovoří také ohlasy hostů na místě a jejich setrvání až do samotného závěru.
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvekPředstavení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvek