FAQ

Módní přehlídka Betty Barclay

  • Datum konání: 09.11.2012
  • Výchozí situace:

    Módní značka Betty Barclay k 12.výročí otevření prodejny v OD Kotva uspořádala oslavu, jejíž součástí byla módní přehlídka modelů podzim/zima 2012. 

  • Cíl komunikace:

    Oslavit výročí, představit aktuální kolekci a upozornit na prodejnu v rámci obchodního domu.

  • Cílová skupina:

    Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25+ vyšší střední třídy a návštěvníci OD Kotva.

Naše řešení

Pro účel módní přehlídky byly osloveny modelky konfekčních velikostí 38-40 ve věku od 22 let výše. Celkem se zúčastnilo 5 modelek. Součástí jejich angažování bylo také aktivní oslovení hostů s dárkem, focení a defilé v rámci přízemí a prnvího patra OD Kotva. Služby vizážisty a kadeřníka si klient zajistil svépomocí. Předváděné modely vybírala módní návrhářka klienta modelkám přímo na míru. Během přehlídky modelky předvedly několik modelů podzim - zima 2012 s tím, že závěrečným vyvrcholením byla přehlídka večerních šatů.

Výsledek kampaně

Akce proběhla ke spokojenosti klienta.  "Děkujeme, byli jsme spokojeni. Budeme spolupracovat dále, těšíme se na další akce." Ahmad Ibrahim

Vyjádření klienta

 "Děkujeme, byli jsme spokojeni..." Ahmad Ibrahim

Fotografie z akce

Další vybrané reference