Firma Penny v průběhu roku 2017 rekonstruuje nebo nově otevírá desítky svých prodejen a hledá efektivní způsob, jak o tomto faktu dát vědět místním obyvatelům.
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
Místní obyvatelé, zákazníci konkurence a další potenciální zákazníci prodejen Penny Market
Naši promotéři se pohybovali ve spádových oblastech prodejen Penny s walkingboardy na zádech a aktivně oslovovali potenciální zákazníky, rozdávali open letáky, informovali o akčních nabídkách a směřovali cílovou skupinu k prodejnám Penny. Promoakce probíhali vždy jeden den před otevřením a také přímo v den otevření Penny Marketů. V průběhu šestihodinových směn se promotéři zaměřovali na místa s vyšší koncentrací lidí (pěší zóny, rušné ulice, náměstí, autobusové a vlakové nádraží, konkurenční obchody). Na walkingboardech byly umístěny prosvětlené fólie s adresami prodejen Penny a výběrem z akčních nabídek. Promotéři tak budili značnou pozornost kolemjdoucích lidí i projiždějících automobilů.
V průběhu roku 2017 jsme navštívili tyto lokality: Praha, Ostrava, Cheb, Milevsko, Vodňany, Horšovský Týn, Nový Bor, Městec Králové, Letohrad, Bělá pod Bezdězem, Odolená voda, Rychnov, Třemošná, Újezd u Brna, Vansdorf, Mukařov, Kamenice nad Lipou, Velká Bystřice, Police nad Metují, Týniště nad Orlicí, Hostinné a Luhačovice. Promotéři se vesměs setkávali pouze s pozitivními reakcemi cílové skupiny. Výsledkem kampaně byly desetitisíce rozdaných letáků a oslovených zákazníků. Z každé navštévené lokality byl zpracován report z průběhu promoakce a dodány dokumentační fotografie.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekTematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekPoutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek