Firma Penny v průběhu roku 2017 rekonstruuje nebo nově otevírá desítky svých prodejen a hledá efektivní způsob, jak o tomto faktu dát vědět místním obyvatelům.
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
Místní obyvatelé, zákazníci konkurence a další potenciální zákazníci prodejen Penny Market
Naši promotéři se pohybovali ve spádových oblastech prodejen Penny s walkingboardy na zádech a aktivně oslovovali potenciální zákazníky, rozdávali open letáky, informovali o akčních nabídkách a směřovali cílovou skupinu k prodejnám Penny. Promoakce probíhali vždy jeden den před otevřením a také přímo v den otevření Penny Marketů. V průběhu šestihodinových směn se promotéři zaměřovali na místa s vyšší koncentrací lidí (pěší zóny, rušné ulice, náměstí, autobusové a vlakové nádraží, konkurenční obchody). Na walkingboardech byly umístěny prosvětlené fólie s adresami prodejen Penny a výběrem z akčních nabídek. Promotéři tak budili značnou pozornost kolemjdoucích lidí i projiždějících automobilů.
V průběhu roku 2017 jsme navštívili tyto lokality: Praha, Ostrava, Cheb, Milevsko, Vodňany, Horšovský Týn, Nový Bor, Městec Králové, Letohrad, Bělá pod Bezdězem, Odolená voda, Rychnov, Třemošná, Újezd u Brna, Vansdorf, Mukařov, Kamenice nad Lipou, Velká Bystřice, Police nad Metují, Týniště nad Orlicí, Hostinné a Luhačovice. Promotéři se vesměs setkávali pouze s pozitivními reakcemi cílové skupiny. Výsledkem kampaně byly desetitisíce rozdaných letáků a oslovených zákazníků. Z každé navštévené lokality byl zpracován report z průběhu promoakce a dodány dokumentační fotografie.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...