FAQ

Fakeer & K2 Moto

  • Datum konání: 15.12.2014
  • Výchozí situace:

    Společnost Fakeer se díky spolupráci s českým okruhovým závodníkem Michalem Indi Dokoupilem aktivně zapojuje do akcí, které jsou spojeny s jeho osobou a motosportem. V polovině prosince se slavnostně otevírala největší oficiální prodejna motorek Kawasaki, kde Fakeer umístil svou prezentaci a zajišťoval pitný režim příchozím hostům. 

  • Cíl komunikace:

    Prezentace a řízená ochutnávka energy drinku Fakeer hostům a partnerům K2 Motocentra. Pózování pro vytvoření promo fotosetu Fakeer k využití na sociálních sítích a webu.

  • Cílová skupina:

    Obchodní partneři, hosté, klienti a návštěvníci motosalonu.

Naše řešení

Vzhledem k povaze akce, klienta a prezentovaným klientům bylo třeba zajistit reprezentativní hostesky ve stylu „mladé a neklidné“. Byly vybrány hostesky – sestry, které jsou nejen sehrané, ale výrazně se odlišují od běžného konceptu hostesek. Jedna slečna má výrazné tetování, druhá se zase vymyká exotickým vzhledem.

Výsledek kampaně

Klient, obchodní partneři a hosté kladně hodnotili nejen reprezentativnost, ale zejména proaktivitu hostesek. Výsledkem jsou také realizované snímky a poptávky na další akce.

Fotografie: Aleš Država

Fotografie z akce

Další vybrané reference