FAQ

Walkingboardy Roadshow Lázně

  • Datum konání: 22.04.2014
  • Výchozí situace:

    Lázně Teplice nad Bečvou chtějí ve stěžejních městech České republiky – Praha, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, zvýšit povědomí o lázních a lázeňských službách.

  • Cíl komunikace:

    Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.

  • Cílová skupina:

    Cílovou skupinou byli lidé 18+ bez rozdílu pohlaví.

Naše řešení

Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění. 

Výsledek kampaně

Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech. 

Fotografie z akce

Další vybrané reference