FAQ

Walkingboardy pro OBI

  • Datum konání: 30.10.2013
  • Výchozí situace:

    Obchodní řetězec OBI otevírá v Jablonci nad Nisou novou prodejnu. Při této příležitosti OBI pro své zákazníky připravilo zaváděcí ceny a speciální akce. 

  • Cíl komunikace:

    Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.

  • Cílová skupina:

    Občané Jablonce nad Nisou, bez rozdílu věku a pohlaví.

Naše řešení

Největší koncentrace lidí je v centru města, proto se zde pohybovalo deset promotérů s Walkingboardy. Ti aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně OBI, zaváděcích cenách, akcích a dalších službách, které zde mohou využít. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s konkrétní nabídkou produktů za speciální ceny. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nabídkou vybraných produktů. 

Výsledek kampaně

Během dvou dní akce jsme v Jablonci nad Nisou přímo oslovili přibližně 3 500 lidí, kterým byl předán akční leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně, protože v Jablonci jsou novinkou. 

Fotografie z akce

Další vybrané reference