V průběhu listopadu vychází v nakladatelství LEDA erotická trilogie„80 Dní barvy…“. Tato trilogie patří mezi oblíbené erotické romány pro ženy. Uvedení na český trh si jistě zaslouží netradiční přístup a upoutávku, která zaujme především ženy.
Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 20 – 45 let, které rády čtou, baví je romantická a erotická četba i filmy, vyznávají moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek k Vánocům.
Pro ztvárnění nám byli inspirací hlavní hrdinové knihy – dominantní žena, submisivní muž. Abychom v ulicích vzbudili dostatek pozornosti, vytvořili jsme tematické spřežení tažené muži, které kočírovala domina. Spolu s ní na povozu seděla také ztvárněná hlavní hrdinka knihy, která zvala kolemjdoucí na skleničku a prolistování nebo čtení knihy. Kočár doprovázelo několik našich agentů, kteří rozdávali vytrhané listy z knihy. Oslovení si tak odnesli kousek čtení, které vzbudí zájem si knihu pořídit. Povoz měl na místě registrační značky dominantní banner odkazující na novou knižní trilogii.Při projížďce Prahou dělalo spřežení zastávky, které kopírovaly prodejní místa Neoluxor, kde je kniha k dostání. Den po akci byly rozeslány fotografie a informace na marketingové tituly pro vyšší povědomí o akci.
Akce vzbudila v ulicích Prahy očekávanou pozornost a po počátečním ostychu se přihlížející aktivně zapojili, knihy prohlíželi a četli. U lidí akce vyvolávala úsměv na rtech a zvědavost, o co jde. Spřežení také bylo středem pozornosti telefonů, fotoaparátů i kamer přihlížejících. Projížďku centrem Prahy využilo několik žen, které se tak zároveň staly aktivním komparsem pro pořízení videospotu připraveného k podpoře vydání trilogie, ale také pro natočení ankety na téma „Muži a ženy“ (využití na webu www.80dni.cz, FB profilu a Youtube). Videospoty i anketa byly převzaty některými knihkupectvími na jejich profily v rámci podpory prodeje titulu.
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...