Sparta Praha večer hraje důležitý fotbalový zápas, chce na něj přirozeným a spontánním způsobem upozornit a pozvat fanoušky.
Pozvat fanoušky na zápas.
Řidiči stojící v koloně a případní kolemjdoucí.
Sestavili jsme tým fanoušků Sparty Praha z našich agentů. Ty jsme oblékli do dresů Sparty Praha a vyzbrojili je sparťanskými vlajkami a obrovským transparentem „JDEME DNES NA SPARTU, POJĎTE FANDIT S NÁMI!“. Pro akci jsme vybrali jedno z nejfrekventovanějších míst v době dopravní špičky – ulice Kongresová, směr do centra. Naše agenty jsme pak postavili na můstek předělující tuto rušnou komunikaci, zde mávali vlajkami, transparentem a křičeli oslavné chorály na Spartu Praha. Agenti měli také k dispozici volné vstupenky na zápas, ty rozdávali těm, kteří procházeli a na akci pozitivně reagovali nebo se na chvíli přidali.
Akce byla úspěšná a splnila svůj cíl. Okolím byla přijímána pozitivně. Řidiči reagovali spontánně – troubili v rytmu „Sparta do toho“ anebo jen na pozdrav, někteří i mávali. V průběhu akce se několik procházejících na chvíli k našim agentům připojilo, jiní jen zakřičeli: „Sparta“ nebo jen souhlasně přikyvovali.
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...