FAQ

Nová lékárna Lloyds

  • Datum konání: 16.07.2012
  • Výchozí situace:

    V OC Nový Smíchov otvírá firma Lloyds novou lékárnu. Vzhledem k tomu, že v okolí se vyskytují další čtyři lékárny, potřebuje upoutat co nejvíce potenciálních zákazníků právě na tu svoji.

  • Cíl komunikace:

    Lékárna má nejen nově větší prostory, ale i dermatologické centrum s kvalifikovanými pracovníky a spoustu dalších pozitivních změn, na které je potřeba upozornit. První měsíc od otevření každý týden nabízí speciální výhodné slevové akce a právě i tuto informaci je potřeba dostat mezi kolemjdoucí.  

  • Cílová skupina:

    Akce je určena pro běžné spotřebitele lékárenského zboží, tedy na velmi široký okruh zákazníků. Právě probíhající slevová akce (-150 Kč na výrobky dané kosmetické řady) se ale zaměřuje spíše na mladší a střední vrstvu a obzvlášť ženy v tomto rozmezí věku.  

Naše řešení

V okolí lékárny se pohybují dva promotéři – žena a muž, kteří jsou oblečeni v bílém lékárenském kostýmu a kromě letáků se speciální slevovou akcí a informacemi o nově otevřené lékárně rozdávají i dávky vitamínů v podobě jablek, čímž na sebe upoutávají větší pozornost. Základním poutačem, který promotéry nejvíce zviditelňuje, je ale svíticí walkingboardy. Díky němu jsou promotéři viditelní již z dálky a nápisem nad jejich hlavami „Dárek pro Vás“ na sebe upozorňují s informací, že se mohou kolemjdoucí na něco těšit. Tato informace málokoho nenechá v napětí, co může obdržet.  

Výsledek kampaně

Podle rozdaného počtu jablek a letáků byla akce považována za zdařilou. Kolemjdoucí se aktivně sami vyptávali, měli zájem jak o jablka, tak i o samotné letáky se slevovou akcí, což je v dané lokalitě přeplněné promotéry s reklamními tiskovinami velký úspěch. Další zhodnocení kampaně bude možné posoudit až po navrácení zákazníků, kteří se budou ptát jak na probíhající slevové akce, tak na klasické lékárenské výrobky.  

Fotografie z akce

Další vybrané reference