Firma Incheba Praha jako každoročně pořádala veletrh kosmetiky a kadeřnictví Interbeauty Prague 2012 na Výstavišti Praha – Holešovice. Jelikož se ve stejném termínu konal obdobný veletrh v Praze Letňanech, potřebovala firma upozornit na svůj veletrh. K tomu využila prezentace pomocí dvou walkingboardistů, kteří v prostorách metra Letňany upozorňovali na veletrh Interbeauty Prague.
Upozornit cestující a návštěvníky konkurence na probíhající veletrh.
Potenciální návštěvníci konkurenčního veletrhu.
Pro akci byla vybrána stanice metra Letňany, kam přijíždí většina návštěvníků konkurenčního veletrhu. Zde walkingboardisté aktivně rozdávali letáky a informovali o probíhajícím veletrhu. Aby bylo na akci dostatečně upozorněno, promotéři měli na zádech walkingboardy s nápisem „Jste tu špatně. Veletrh Interbeauty je v Holešovicích“, což poutalo nejvíce pozornosti. Hned první den akce se walkingboardistů všimla také konkurence. Shodou okolností byli promotéři i s walkingboardy politi vodou. Po dohodě s klientem jsme se rozhodli v akci nejen pokračovat, ale celý incident také využít k vygenerování žádoucí publicity. Byla tak obratem vydána tisková zpráva, která byla rozeslána relevantním marketingovým a ekonomickým médiím s tím, že zde byl dán také prostor k vyjádření klienta. Druhý den se tak v prostorách stanice metra Letňany objevili promotéři konkurence. Byli však brzy vykázáni městskou policií, protože neměli, na rozdíl od našich walkingboarditů, povolení k promo aktivitám v prostorách MHD.
Akce byla klientem hodnocena s povděkem. Bylo efektivně rozdáno cca 6500 letáků. Incident se podařilo využít k žádoucí publicitě a podpoře veletrhu klienta. Rozhodující bylo i povolení k rozdávání letáků v prostorách metra, které bylo rozhodujícím náskokem před konkurencí.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...