Firma Incheba Praha jako každoročně pořádala veletrh kosmetiky a kadeřnictví Interbeauty Prague 2012 na Výstavišti Praha – Holešovice. Jelikož se ve stejném termínu konal obdobný veletrh v Praze Letňanech, potřebovala firma upozornit na svůj veletrh. K tomu využila prezentace pomocí dvou walkingboardistů, kteří v prostorách metra Letňany upozorňovali na veletrh Interbeauty Prague.
Upozornit cestující a návštěvníky konkurence na probíhající veletrh.
Potenciální návštěvníci konkurenčního veletrhu.
Pro akci byla vybrána stanice metra Letňany, kam přijíždí většina návštěvníků konkurenčního veletrhu. Zde walkingboardisté aktivně rozdávali letáky a informovali o probíhajícím veletrhu. Aby bylo na akci dostatečně upozorněno, promotéři měli na zádech walkingboardy s nápisem „Jste tu špatně. Veletrh Interbeauty je v Holešovicích“, což poutalo nejvíce pozornosti. Hned první den akce se walkingboardistů všimla také konkurence. Shodou okolností byli promotéři i s walkingboardy politi vodou. Po dohodě s klientem jsme se rozhodli v akci nejen pokračovat, ale celý incident také využít k vygenerování žádoucí publicity. Byla tak obratem vydána tisková zpráva, která byla rozeslána relevantním marketingovým a ekonomickým médiím s tím, že zde byl dán také prostor k vyjádření klienta. Druhý den se tak v prostorách stanice metra Letňany objevili promotéři konkurence. Byli však brzy vykázáni městskou policií, protože neměli, na rozdíl od našich walkingboarditů, povolení k promo aktivitám v prostorách MHD.
Akce byla klientem hodnocena s povděkem. Bylo efektivně rozdáno cca 6500 letáků. Incident se podařilo využít k žádoucí publicitě a podpoře veletrhu klienta. Rozhodující bylo i povolení k rozdávání letáků v prostorách metra, které bylo rozhodujícím náskokem před konkurencí.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvek1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvekHostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekPředstavení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvekVečírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvek