FAQ

Guerilla marketing

  • Guerilla marketing je revoluční a netradiční forma marketingu.
  • Guerilla marketing má přinášet hodně muziky za málo peněz, ale s nezbytnou investicí v podobě dobrého nápadu.
  • Guerilla je konkrétní filozofie neotřelého přístupu, která povyšuje tradiční marketing. 

Prolínání s tradičním marketingem

V praxi dochází k prolínání, kdy na základech tradičních marketingových nástrojů jako PR, reklama, event, apod., jsou využívány prvky guerilly, a tak se setkáváme s pojmy guerilla PR, guerillová reklama, guerillový marketing apod.

Guerilla marketing v praxi

Řízená realizace guerilla akce umožnuje získat dostatek pozornosti nejen v místě realizace, ale „žije“ dále třeba na sociálních sítích anebo se využívá v dalších komunikačních aktivitách. Při uvedení prvního dílu knižního bestselleru jsme proměnili hostesky a promotéry v hlavní hrdiny knihy a vyslali je do pražských ulic. Zde poutali dostatečnou pozornost a zároveň dokumentační zachycení bylo využito v rámci dalších promo akcí druhého dílu. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.

Reference

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP