FAQ

Buzz a virální marketing

řešení, jak podpořit šeptandu
Buzz a virální marketing umožňuje oslovení velkého množství lidí za relativně nízké náklady.
  • Nápad, který zaujme a pobaví.
  • Motivace k dalšímu šíření.

Virální marketing

Virální marketing představuje plánovanou a řízenou aktivitu, jež má motivovat příjemce k roli šiřitele, a to za relativně nízké náklady. Virální marketing využívá sociálních sítí. Obsah má být tak zajímavý, aby docházelo k jeho přirozenému šíření. Virální cestou se mohou šířit například odkazy, emaily, prezentace nebo multimediální okolí zajímat.

Buzz marketing

Buzz, bzukot aneb samo šiřitelná reklama v drtivé většině vzniká spontánně, nicméně úspěch a šíření lze uměle přiživit a směřovat, kam potřebujeme.

Reference

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP