Virální marketing představuje plánovanou a řízenou aktivitu, jež má motivovat příjemce k roli šiřitele, a to za relativně nízké náklady. Virální marketing využívá sociálních sítí. Obsah má být tak zajímavý, aby docházelo k jeho přirozenému šíření. Virální cestou se mohou šířit například odkazy, emaily, prezentace nebo multimediální okolí zajímat.
Buzz, bzukot aneb samo šiřitelná reklama v drtivé většině vzniká spontánně, nicméně úspěch a šíření lze uměle přiživit a směřovat, kam potřebujeme.
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek