Pražská správa nemovitostí chce obeznámit šiřší veřejnost o možnostech výhodné investice do "investičních bytů".
Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.
Osoby starší 18. let, střední třída.
Naším úkolem bylo rozdistribuovat 15 000 ks letáků Pražské správy nemovitostí, jež upozorňovaly na možnost výhodného zhodnocení úspor přes tvz. "investiční byty".
Pro distribuci letáků byly zvoleny místa kde se vyskytuje ve větší míře cílová skupina, tedy obyvatelé, kteří mají potenciál disponovat úsporami.
Podařilo se efektivně cílit na konkrétní část populace a rozdat veškeré letáky.
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvek
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvek