Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar. Radiohouse nabídlo posluchačům Radia City a Radia Fajn možnost vyzkoušet si zkušební jízdu touto novinkou z prodejny Renault Praha Zličín.
Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.
Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.
Aktivní lidé v produktivním věku, především muži a ti, kteří uvažují v dohledné době o pořízení nového vozu.
Akci řídila medialní agentura Radiohouse s tím, že naše agentura připravila a proškolila tým hostesek a podílela se na nastavení scénáře a řešení akce. Radiohlídka ve složení moderátor, 2 hostesky a promotér navštívila stanoviště u obchodních center v Praze a na náměstí v Berouně, kde zvala návštěvníky ke hře „Top City Gear“ (jízda autíčkem na dálkové ovládání na čas) a zároveň k vyplnění dotazníků klienta. Hlídka čítala 2 vozy Renault Kadjar a ozvučené auto Rádia City. Posluchači byli upozorňováni ve vysílání i na webu, že Radiohlídka se pohybuje v ulicích, zároveň byly ze stanovišť vysílány živé vstupy do vysílání.
Celkem v průběhu 15 dnů hostesky oslovily tisíce lidí, svezlo se přes 150 zájemců a získalo se přes 600 kontaktů.
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekPromotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekVečírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvek