OD Kotva připravuje pro svoje zákazníky pravidelnou celotýdenní akci "Nakup a získej", jejíž první den zahájení doprovází bohatý program vítající děti a nese stejný název "Zpátky do školy".
OD Kotva chce přilákat více návštěvníků, a to jak formou jednodenní zábavné akce s názvem Zpátky do školy, tak využitím pravidelné celotýdenní akce Nakup a získej.
Hlavní zaměření spadá na školáky a především jejich rodiče. Ti by měli při návštěvě OD Kotva se svými dětmi, kromě pobavení na akci, využít i pestré nabídky různých obchodních jednotek.
Aby dětem začal školní rok zvesela, OD Kotva připravil pro všechny školou povinné velkou zábavnou akci. Po celou dobu dělal dětem radost bublinkový a balónkový klaun a malířka obličejových zvířátek. Maminky se mohly nechat zkrášlit v kosmetickém koutku od Mary Key. Dopolední program měl na starost Český rozhlas, který pro děti připravil dílničky, kde si vyráběly připínací placky se zvířátky, vymalovávaly obrázky nebo se převlékaly do kostýmu vodníka. Doprovodného slova se ujala Zora Jandová. Ta dětem i zazpívala spoustu chytlavých písniček. Děti si dále v průběhu programu poslechly scénky rádiových moderátorů o tom, jak má a nemá rádio vypadat. Na závěr si samy moderátorské pozice vyzkoušely. Odpolední program se nesl v duchu dětských módních přehlídek, které byly díky účasti dětí VIP rodičů a slavných rodičů samotných velkým lákadlem nejen pro rodiče, ale především novináře. Průběh přehlídek zpestřila pěveckým vystoupením malá superstar Dianka Kalashová. Na probíhající akci zvali před OD Kotva spolu s letáky a létajícími balónky Walkingboardisté. Upozorňovali jak na právě probíhající akci, tak i na pravidelnou akci „Nakup a získej“, které se mohli zákazníci OD Kotva zúčastnit po celý týden od 3. 9. až do 7. 9. 2012.
Samotná zahajovací akce Zpátky do školy se těšila velkému zájmu dětí, ale především médií, a to zejména díky přehlídce s účastí modelů a modelek z řad dětí VIP osobností. Krátká reportáž z přehlídky zde: http://play.iprima.cz/all/278003/all
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekDůležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvekTisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekVečírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekPromotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvek