FAQ

Člověk jako reklamní médium

  • Člověk je nejefektivnější reklamní médium.
  • Každý člověk je osobnost, má schopnost empatie, je proaktivní a interaktivní.
  • Člověk je vhodným zdrojem doporučení / reference, podněcuje přihlížející k následování.
  • Člověk je dynamický, neustále v pohybu, dostane se tedy tam, kam jiné formy komunikace nemohou.

Jak lze člověka jako reklamní média využít

Využít lze celou postavu nebo jednotlivé kusy oděvů, jako například sako/bundy, čepice a kšiltovky, trička a mikiny, ale také obličej, účes nebo doplňky jako jsou kočárky, deštníky, kola a další doplňky, které člověk využívá v běžném životě.

Naše výzvy

Vytváření reklamních kampaní je pro nás víc než byznys. Každý klient přináší novou výzvu a my rádi přemýšlíme. Využijte našich zkušeností.

Reference

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP