FAQ

"Setkání třetího druhu"

  • Datum konání: 28.11.2012
  • Výchozí situace:

    Společnost Lufthansa Group pravidelně pořádá pro své partnery a klienty setkání v netradičním pojetí. Tentokrát se je rozhodla pozvat do Skydive arény k létání ve větrném tunelu, který simuluje volný pád. Kromě samotného létání je potřeba zajistit doprovodný program pro ty, kteří se zrovna létání neoddávají nebo čekají na svůj let.

  • Cíl komunikace:

    Cílem akce bylo pobavit a vtáhnout do děje pozvané hosty, propojit místo akce s tématem létání.

  • Cílová skupina:

    Obchodní partneři Lufthansa Group.

Naše řešení

  Akce byla pojata v duchu „Setkání třetího druhu“, tedy tématika UFO a vesmírných výletů. Základním východiskem je být připraven na návštěvy s mimozemskou civilizací – dorozumět se, seznámit se se zvyklostmi mimozemských civilizací, umět se bránit, ale především umět se pobavit. Abychom propojili místo akce s tématikou létání do vesmíru, celý prostor Skydive arény jsme tematicky vyzdobili dekoracemi (létající talíř, planety, mumifikovaný mimozemšťan atd.). Atmosféru dokreslovala světla a promítání na strop (průlet vesmírem). Celý doprovodný program jsme vytvořili tak, aby zapadal do filosofie akce a aby se hosté mohli aktivně zapojit do programu. Abychom navodili atmosféru vesmírné lodi, hned při vstupu byl připraven detektor otisku ruky, který opravňoval ke vstupu na loď a welcome drink B52 á la Amaroun. Celým večerem pak hosty provázel DJ jako kapitán lodi, hostesky a promotéři jako stevardky a stevardi. Všichni byli oblečeni do vesmírných kostýmů.  Stevardky a stevardi hosty informovali o programu akce a zvali je k jednotlivým aktivitám. Aby se hosté v průběhu celého večera bavili, připravili jsme pro ně, kromě létání, celou řadu aktivit. Na výběr měli soutěž ve vesmírném tanci, ve vesmírné střílečce, fotografování se u fotostěny á la kosmonaut ve skafandru nebo půjčovnu měničů hlasu. Na základě některých z těchto aktivit se pak hosté mohli zúčastnit tomboly o hodnotné ceny. Dále jsme pro hosty připravili výuku znakového jazyka odbornými lektory, kteří přítomným předvedli spoustu neverbálních výrazů v případě návštěvy z vesmíru. A aby hosté nebyli návštěvou zaskočeni, také je několik nejdůležitějších výrazů naučili. Pro ilustraci setkání s jinou civilizací byl k vidění tanec v podání robotů humanoidů nebo světelná neon show aneb jak se drinky míchají jinde. Hosté mohli během večera ochutnat netradiční formu cateringu tzv. molekulární stravu, v které se běžné suroviny upravují sofistikovaným způsobem do rozmanitých skupenství.

Výsledek kampaně

Akce se zúčastnilo kolem 170 pozvaných hostů. Většina z nich se také aktivně zúčastnila programu a soutěží, čemuž odpovídá počet účastníků v tombole. O úspěchu akce hovoří také ohlasy hostů a jejich setrvání až do samotného závěru akce.

Fotografie z akce

Video z akce

Další vybrané reference