Společnosti Airwaynet poskytuje služby internetového připojení v pražském regionu a hodlá zařadit do svých marketingových aktivit podlinkovou komunikaci za účelem oslovení a zvýšení počtu nových zákazníků.
Cílem třídenní promoakce bylo oslovit nové zákazníky na předem vytipovanách místech jejich přirozeného výskytu. Primárním úkolem našich promotérů bylo vzbudit mezi potenciálními zákazníky pozornost a lákat je k vyplnění dotazníků, primárním úkolem našich hostesek pak bylo s potenciálními zákazníky dotazníky vyplňovat. Sekundárním úkolem pak bylo šířit obecné povědomí o značce a produktech klienta a rozdávat jeho propagační materiály.
Respondenti (B2C segment) s potřebou řešit aktuální situaci svého internetového připojení v domácím prostředí.
Čtyřčlenný promo tým se skládal ze dvou promotérů / walkingbardistů a dvou hostesek. Tým se pohyboval na frekventovaných místech, aktivně oslovoval cílovou skupinu, se kterou vyplňoval dotazníky, jejichž cílem bylo získat bližší informace o potřebách respondentů a kontakty na potenciální zákazníky. Walkingboardisté měli na zádech umístěné prosvětlené panely s brandem klienta a výzvou k vyplnění dotazníku. Vyplněné dotazníky tým předával koordinátorovi akce, který je vždy po ukončení směny naskenoval a odeslal e-mailem klientovi. Tým byl oblečen v barvách klienta (tričko, kšiltovka) a za vyplněný dotazník předával potenciálním zákazníkům drobný dárek (propisku). Dotazník byl sestaven tak, aby bylo možné hned po první otázce odfiltrovat ty zákazníky, které pro klienta nepředstavují potenciál – s těmito respondenty bylo dotazování ihned ukončeno. Tým byl náležitě proškolen tak, aby dotazování bylo co nejefektivnější.
Promoakce byla rozvržena do tří dnů, každý den promotým pracoval 4 hodiny. Za celou dobu bylo s respondenty vyplněno a klientovi zasláno celkem 147 dotazníků. Jejich předtříděním vznikly 2 skupiny dotazníků: Skupina „Zájem“ reprezentovala ty respondenty, kteří vyjádřili zájem o kontaktování ze strany klienta a uvedli na sebe kontakt (telefonní číslo nebo e-mail). Ve skupině ostatní byli zařazeni ti respondenti, kteří sice uvedli svého současného poskytovatele internetu, ale neměli zájem o kontaktování ze strany klienta s konkurenční nabídkou, případně odmítli na sebe pokytnout kontaktní údaje. Mimo to byly rozdány tisíce propagačních letáků a prostřednictvím sdělení na walkingboardech osloveny desetitisíce potenciálních zákazníků.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekPředstavení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvek
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvek