STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.
Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.
Děti ve věku 9 - 14 let a jejich rodiče.
Po dohodě s klientem bylo rozhodnuto oslovovat cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí. Bylo vytipováno 20 škol v oblasti, kde klient pořádá počítačové kurzy. Čas promoakce byl zvolen v ranních hodinách, tedy v době, kdy jsou děti a jejich rodiče zastiženi při příchodu do školy. V týdnu před akcí byly všechny školy jednak obvolány telefonicky a zároveň osobně navštíveny, aby bylo ověřeno, že navržený čas promoakce odpovídá výskytu cílové skupiny u škol. Vlastní promoakce byla rozdělena do dvou dnů. Koordinátor se sešel s jednotlivými promotéry v časných ranních hodiných, rozdal promotérům propagační materiály a přidělil každému promotérovi jednu školu. Vlastní akce u škol probíhaly cca 1,5 hodinu, po ukončení se všichni promotéři opět sešli s koordinátorem a předali si zkušenosti a vyhodnotili efektivitu.
V průběhu akce se podařilo rozdat na 7 000 ks letáků. Nerozdané letáky se z větší části podařilo umístit do škol na recepci a nástěnky u vchodu.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...