STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.
Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.
Děti ve věku 9 - 14 let a jejich rodiče.
Po dohodě s klientem bylo rozhodnuto oslovovat cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí. Bylo vytipováno 20 škol v oblasti, kde klient pořádá počítačové kurzy. Čas promoakce byl zvolen v ranních hodinách, tedy v době, kdy jsou děti a jejich rodiče zastiženi při příchodu do školy. V týdnu před akcí byly všechny školy jednak obvolány telefonicky a zároveň osobně navštíveny, aby bylo ověřeno, že navržený čas promoakce odpovídá výskytu cílové skupiny u škol. Vlastní promoakce byla rozdělena do dvou dnů. Koordinátor se sešel s jednotlivými promotéry v časných ranních hodiných, rozdal promotérům propagační materiály a přidělil každému promotérovi jednu školu. Vlastní akce u škol probíhaly cca 1,5 hodinu, po ukončení se všichni promotéři opět sešli s koordinátorem a předali si zkušenosti a vyhodnotili efektivitu.
V průběhu akce se podařilo rozdat na 7 000 ks letáků. Nerozdané letáky se z větší části podařilo umístit do škol na recepci a nástěnky u vchodu.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekNápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekVýchodiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvek