Hard Rock Cafe chce rozšířit podvědomí o svém působení na českém trhu mezi turisty a získat tak další návštěvníky.
Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.
Primárně turisté, kteří již znají a mají rádi Hard Rock Cafe, ale nevědí, že je i v Praze. Dále pak lidi, kteří sice Hard Rock Cafe ještě neznají, ale mají rádi dobrou muziku, pěkné prostředí a skvělé jídlo.
Dvoučlenný promotým ráno i odpoledne po čtyři dny v týdnu aktivně oslovuje a komunikuje s turisty, informuje je o koncertech a ostatních akcích a naviguje je k restauraci. Promotým je finančně zainteresován na výsledcích a další motivací je soutěž o nejlepšího promotéra měsíce. Členové promotýmu mezi sebou zdravě soutěží, což se pozitivně odráží na výsledcích celé kampaně.
Každý týden přichází nově oslovení turisté do Hard Rock Cafe. Zvyšuje se návštěvnost restaurace a shopu a tržby rostou. Podvědomí o Hard Rock Cafe rovněž roste. Výsledek naší vzájemné spolupráce je vidět.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...