FAQ

Ekologické mytí aut BEZVODY

  • Datum konání: 19.03.2015
  • Výchozí situace:

    Firma BEZVODY přichází na český trh s novinkou na poli autokosmetiky a péči o auta.

  • Cíl komunikace:

    Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.

  • Cílová skupina:

    Majitelé zejména dražších aut, kteří chtějí o své auto kvalitně pečovat, ale nemají čas ztrácet čas klasickým umýváním.

Naše řešení

Po ploše parkoviště business parku se volně procházela sympatická děvčata a všem přijíždějícím motoristům nabízela vouchery se slevou na umytí jejich vozu. Druhý team umývačů se pak věnoval již konkrétním vozům. Nejeden ze zákazníků se podivoval nad účinností a elegancí konceptu mytí aut BEZVODY. Supervisoři pak odpovídali na všetečné otázky zvídavých motoristů, protože umývat auto bez vody se nevidí každý den.

Výsledek kampaně

Přímo na místě se nám podařilo umýt téměř 30 aut a zajistit objednávky mytí na několik dalších dnů dopředu. Akce navíc ukázala i kolemjdoucím, že existuje velmi elegentní způsob očisty auta bez použití vody.

Vyjádření klienta

Klient takový zájem o službu nečekal. Pro velký úspěch se budou akce opakovat.

Fotografie z akce

Další vybrané reference