Firma BEZVODY přichází na český trh s novinkou na poli autokosmetiky a péči o auta.
Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.
Majitelé zejména dražších aut, kteří chtějí o své auto kvalitně pečovat, ale nemají čas ztrácet čas klasickým umýváním.
Po ploše parkoviště business parku se volně procházela sympatická děvčata a všem přijíždějícím motoristům nabízela vouchery se slevou na umytí jejich vozu. Druhý team umývačů se pak věnoval již konkrétním vozům. Nejeden ze zákazníků se podivoval nad účinností a elegancí konceptu mytí aut BEZVODY. Supervisoři pak odpovídali na všetečné otázky zvídavých motoristů, protože umývat auto bez vody se nevidí každý den.
Přímo na místě se nám podařilo umýt téměř 30 aut a zajistit objednávky mytí na několik dalších dnů dopředu. Akce navíc ukázala i kolemjdoucím, že existuje velmi elegentní způsob očisty auta bez použití vody.
Klient takový zájem o službu nečekal. Pro velký úspěch se budou akce opakovat.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekPoutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekHostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekHostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvek