Autosalon Toyota Louwman chce představit nové vozy Toyota na exponovaných místech ve dvou obchodních centrech.
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Cílovou skupinou byli všichni zájemci o koupi nového vozu.
Místa konání byla předem dána, OC Nový Smíchov a OC Zičín. Cíl byl také jasně zadán, získat co nejvíce potencionálních kupců nového vozu. Na nás bylo zajistit usměvavé a šikovné hostesky, které by se zhostily tohoto úkolu. Slečny aktivně oslovovali zájemce o vozy a sbíraly jejich kontakty.
Prezentace vozů v obchodních centrech se setkala s pozitivním ohlasem od všech kolemjdoucích, neboť krásná auta a krásné dívky lahodí nejen mužskému oku. Slečnám se podařilo nasbírat několik desítek kontaktů na potencionální zákazníky.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...