Obchodní řetězec se sportovním zbožím Hervis otevírá v nákupní pasáži Hlavního nádraží v Praze novou prodejnu.
Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.
Aktivní muži a ženy 18+.
Místo akce bylo jasně dané, a to vestibul Hlavního nádraží, v jehož nákupní pasáži se otevírá nová prodejna Hervis. Naši promotéři s Walkingboardy se pohybovali v částech s největší průchodností a přímo před novou prodejnou Hervis. Aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně Hervis, akčních cenách, slevách a soutěži a zároveň navigovali přímo do prodejny. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s kupóny na slevu a nabídkou členského klubu. Ve vestibulu již na dálku nejvíce poutaly Walkingboardy s odkazem na novou prodejnu.
Během dvoudenní akce jsme přímo oslovili přibližně 8 000 lidí, kterým byl předán leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Často jsme zaznamenali, že se zájemci sami hlásili o informace a leták na základě sdělení na Walkingboardu.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.