Na českém trhu se objevila novinka v grilování, přenosný bezkouřový gril. Ve vybraných hobby marketech s výhradním zastoupením mají probíhat promo akce s představením tohoto jedinečného produktu.
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Cílovou skupinou byli zákazníci hobby marketů bez rozdílu věku a pohlaví, protože tento gril má široké možnosti použití - vhodný pro použití na balkóně, terase, na chatě, na lyžích, na rybách, v kempu nebo na lodi.
Pro prezentaci grilu jsme zvolili pohodovou a hravou formu tak, aby na první pohled upoutávala nakupující. Promotér stylizovaný jako „kotlíkář/tramp“ místo klasického ohniště raději používá přenosný bezkouřový LotusGrill. Pohoda byla dokreslena reprodukovanými trampskými a folkovými písničkami a rekvizitami (kostým, kytara, dřevěné špalky). Promotér obsluhoval gril, komunikoval se zákazníky a ukazoval přednosti výrobku. Na místě asistovala ještě hosteska v tričku v barvách klienta, která také komunikovala se zákazníky a střídala se s promotérem v grilování.
Pomo akce nakupující zaujala, sami přicházeli a zajímali se o gril i o jeho příslušenství. V několika případech jsme zaznamenali, že si gril na místě koupili.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvekSlavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekPředstavení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekNepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
celý příspěvekTematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...