Telefonica O2 každoročně pro své nejlepší obchodní zástupce pořádá večírky. Každý večírek se nese v předem určeném duchu. Tentokrát bylo tématem „Andělé a démoni“. Pro uspořádání akce byl vybrán klub Kotnov v Táboře.
Připravit zaměstnancům Telefonica O2 nezapomenutelný program, aby se odreagovali a pobavili.
Nejlepší obchodní zástupci Telefonica O2.
Při přípravě doprovodného programu jsme se řídili tématem večírku „Andělé a démoni“. Využili jsme tajemného prostředí klubu v historické zástavbě a sklepení, které nahrává tajemnu a nádechu napětí. Mysleli jsme na to, aby se účastníci mohli do programu interaktivně zapojit, zažít něco, na co by samotní neměli odvahu nebo je to nenapadlo, ale prostředí a atmosféra je strhne. Pekelná výzva– aneb překonej sebe a své předsudky. Zájemci mohli v průběhu večera vyzkoušet různě pálivé pochutiny, třeba i se zavázanýma očima. Samotné nás překvapilo, že při Pekelné výzvěženy vydržely více než muži. Karty a věštění – zeptej se na svou budoucnost. V průběhu večera byla hostům k dispozici kartářka, která zodpovídala i všetečné dotazy a byla po celou dobu plně vytížena. Poledance – v průběhu večera proběhlo umělecké vystoupení tanečnice u tyče, které zaujalo přítomné účastníky akce svou ladností a náročnými akrobatickými prvky. Tombola o tematické ceny – každý účastník akce měl slosovatelnou vstupenku s číslem, vylosovaní výherci získávali zajímavé ceny, které jim předávali Anděl + Pekelnice. V průběhu večera byl připraven catering v kombinaci teplé a studené kuchyně a bohatý výběr alkoholických a nealkoholických nápojů Promotéři i hosté byli oblečeni do tematických kostýmů. Muži jako andělé a ženy jako démoni/přízraky. Šlo o bourání předsudků a výměnu rolí, kdy muži byli ta něžnější část akce a ženy ty odváženější pokušitelky.
Akce se zúčastnilo na 120 pozvaných hostů. Většina z nich se zapojila do doprovodného programu a náramně se bavili. O dobré atmosféře hovoří setrvání většiny hostů až do konce.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekSlavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekZvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekPředstavení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...