FAQ

Pátrání s Huawei

  • Datum konání: 01.02.2012
  • Výchozí situace:

    Na český trh smartphone míří značka Huawei. Své showroomy má umístěny v síti obchodů s elektronikou po celé České republice. Vzhledem k vysoké konkurenci v tomto segmentu je třeba potenciální zájemce o smartphone upozornit na značku Huawei a přilákat na prohlídku showroomu.

  • Cíl komunikace:

    Základním cílem promoakce je zachytit a upoutat pozornost návštěvníků elektro obchodů, kde jsou umístěny showroomy značky HuaweiPředstavení nového modelu Huawei Ideos x3 a MediaPad návštěvníkům showroomů, možnost vyzkoušet si na „vlastní pěst“. Každý oslovený si odnáší informace „domů“ k dalšímu prostudování. Propojení značky Huawei se segmentem mobilních telefonů/smartphonů a zvýšení povědomí o značce.

  • Cílová skupina:

    Primární cílovou skupinou jsou příznivci smartphonů rekrutující se z návštěvníků obchodu, kde probíhá promoakce (ženy i muži 18+). Další cílovou skupinou jsou náhodní zákazníci.  

Naše řešení

Inspirováno diváckým úspěchem akčních seriálů ve stylu policejního vyšetřování, např. „Policie Miami“, apod. Interaktivní zapojení lidí do promo kampaně s lehkou nadsázkou a vtipem. Základem je vytvoření místa činu, které je ohraničeno žlutou páskou Do not cross. V ohraničeném poli je nakreslen obrys člověka, který pomyslně drží tašku Huawei kolem které jsou rozsypány propagační materiály, prázdná krabice od výrobků Huawei a další reklamní předměty. Kolem postavy jsou pomyslné stopy bot. U tašky, obrysu, stop jsou rozmístěny evidenční policejní čísla. Lokace místa činu jsou v blízkosti vchodu do showroomu Huawei, resp. tam, kde se lidé nejčastěji pohybují (vchod do prodejny nebo oddělení mobilních telefonů). Promotéři doprovázející akci jsou oblečeni jako vyšetřovatelé. Nástroje, které využívají pro svou práci a komunikaci se zákazníky, jsou promované přístroje – smartphone a mediapad Huawei. Promotéři aktivně oslovují kolemjdoucí, vysvětlují, co se v místě akce stalo aneb že není třeba zacházet do extrémů pro získání těchto přístrojů. Cílovým místem promoakce je showroom, kde se příchozím věnuje proškolená obsluha. Navíc každý návštěvník, který přijde na základě výzvy vyšetřovatelů do showroomu s letáčkem a odpoví na pár jednoduchých dotazů, získává dárek.

Výsledek kampaně

Na základě reakcí oslovených lidí, postřehu promotérů, zástupců prodejny i klienta akce splnila své poslání – zaujala, bavila a přímo zvýšila zájem o návštěvu showroomu Huawei. Potvrdilo se tak, že netradiční pojetí promoakce upoutá vyšší pozornost, než „běžné“ rozdávání letáčků. Lidé projevují zájem jak o tablet, tak o telefony a aktivně se dotazují na podrobnosti nejen o výrobcích, ale také o značce samotné.  Osvědčilo se i soutěžní dotazování, které prohlubovalo znalost o promovaných produktech. Názor osloveného návštěvníka: „Na promoakce jsem už trochu alergický, ale tohle mě fakt pobavilo! Šel jsem se podívat do Alza po nějakém tabletu, takže mám alespoň tip, protože jsem o značce Huawei doposud moc nevěděl.“ Martin (33 let, Praha). 

Fotografie z akce

Další vybrané reference