Firma Bayer společně s dalšími organizacemi pořádá prevenční dny proti mozkové mrtvici. Celou akci doprovází velké nafukovací průchozí srdce, které má být vhodně umístěno v prostředí, kde je zvýšená koncentrace lidí. U srdce se měří fibrilace síní ovlivňující rizika postihnutí touto nemocí.
Stěžejním smyslem akce je přimět co nejvíce lidí, aby se nechali preventivně vyšetřit, zda nejsou ve skupině pacientů ohrožených fibrilací síní, která je jedním z nejvyšších rizik postihnutí mozkovou mrtvicí.
Vzhledem k tomu, že mozková mrtvice se může vyskytnout již v mladistvém věku, cílovou skupinou jsou „kolemjdoucí“ ve věku od 18-ti let až do stáří.
Jedním z hlavních úkolů je zajistit vhodné místo s dostatečnou koncentrací lidí, které je dobře dostupné a velké nafukovací srdce (součást akce) v prostoru nebude překážet. Jako nejideálnější prostor je zvolený vestibul hlavního nádraží v Praze. Před vstupem do průchozího srdce jsou měřící stanice, kde si kolemjdoucí mohou nechat preventivně zjistit, zda patří do rizikové skupiny se sklonem k postižení mozkovou mrtvicí. Případné naměřené výchylky mohli „pacienti“ dále zkonzultovat s příslušným odborným lékařem nebo v případě již proběhlého postižení konzultovat léčení následků se sdružením ICTUS. Jelikož bylo nafukovací a průchozí srdce hodnoceno jako zajímavá školní pomůcka, byly na akci pozvané školy, aby si naživo žáci zjistili, jak opravdové srdce funguje. Bezpečný průběh celé akce zajišťovala hosteska, která zároveň všem příchozím podávala informace o konané akci. Jako podpora Dne srdce, jak se akce celá akce veřejně jmenovala, fungovaly chodící walkingbordy rozdávající letáky, jejichž součástí byly nejdůležitější informace o mozkové mrtvici a fibrilaci síní.
V závislosti na počtu změřených návštěvníků byla akce považována klientem za velmi úspěšnou. Na základě pozvánky se zúčastnila řada škol, která si srdce jako učební pomůcku velice pochvalovaly. Prevenční měření na základě nalezených reklamních inzerátů v novinách vyhledávali i mimopražští. Pro ty byla lokace na hlavním nádraží obzvlášť výhodná. Během akce byla zjištěna řada fibrilací, o kterých „pacient“ nevěděli a díky prevenční akci mohli zabránit případnému náhlému postihnutí mozkovou mrtvicí.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekTisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekNetradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvek