Nejtěžší je začít, a proto pár postřehů do začátku
-
Přicházíte s jasnou představou nebo nápadem – představte nám jej v kostce.
-
Znáte cíle, které chcete dosáhnout – představte nám je.
-
Chcete doplnit stávající kampaň nebo portfolio komunikace – přibližte nám koncept.
-
Chcete vyzkoušet něco nového a netradičního – podívejte se na naše výchozí balíčky služeb.
PronájemLidí.cz je o lidech, ale i jejich nápadech, a proto zapojujeme do námětů komunikačních akcí celou naši členskou základnu, která čítá několik stovek hlav a více hlav, více ví!
Jen pár kroků vede ke splnění cílů aneb plánování spolupráce
-
Úvodní poptávka – formulář, e-mail anebo i brief.
-
Úvodní setkání – seznámení a harmonizace představ i cílů, ale také představení týmu agentury.
-
Navazující e-mail/schůzka – výchozí nástin realizace a návrh rozpočtu.
-
Realizační e-mail/schůzka – dopracování, připomínky a schvalování scénářů i očekávaných služeb. Výstupem je závazná objednávka.
-
Exekuce akce – samotná realizace akce.
-
Reportážní e-mail/schůzka - písemný report s produkčním hodnocením akce, ale i postřehy aktérů. Dokumentační foto, popř. video výstup.
Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb