FAQ

Vozíčky

  • Pozitivní reakce společnosti a získání žádoucí pozornosti.
  • Ochota lidí přijímat sdělení.
  • Přirozená sympatie k promotérovi.
  • Dáváte lidem na vozíku možnost se lépe adaptovat do společnosti.
  • Dáváte lidem na vozíku možnost si smysluplně přivydělat.
Zapojení vozíčkářů do akcí a projektů umožnuje využití neotřelých kampaní. Jednoduše proto, že vozíček skýtá exklusivní reklamní plochy, které se dostanou i tam, kam se s běžnými nosiči dostanete zcela výjimečně anebo za vysokých nákladů.

Co je touto reklamní plochou získáte?

Pozornost zákazníka Kolik denně potkáte na ulici lidí? Pamatujete si, jak byli oblečeni? Jestli byli vysocí nebo hubení, nesli tašku nebo kufřík? Ne... Co kdybyste však potkali vozíčkáře, který se s úsměvem na tváři pohybuje ulicí a komunikuje s potenciálními zákazníky? Tak toho si budete pamatovat ještě hodně dlouho! Sympatie zákazníka Když Vás hendikepovaný promotér osloví, málo kdy jej odmítnete vyslechnout. Je Vám sympatický již tím, že z hendikepu umí udělat přednost. Lidé jsou od přírody empatičtí a mají potřebu tuto emoci vyjadřovat. Ale především je to plnohodnotný promotér, který předá reklamní sdělení, poskytne klíčové informace, zodpoví dotazy, rozdá materiály a nasměruje zákazníka k akci. Společensky pozitivní efekt Reklamní invalidní vozíčky a využití hendikepovaných promotérů může být také součástí vašeho kontinuálního CSR programu.

Technické vlastnosti plochy

Pozice pro umístění reklamy Pro umístění reklamního sdělení se užívají kola vozíčku (výplň disku kola, vlajka na vozíku, apod.). Kostým promotéra Oblečení promotéra může být upraveno tak, aby odpovídalo nebo doplňovalo reklamní sdělení. Možnosti reklamní kampaně s vozíčky Vaší reklamní kampaň můžeme připravit pouze touto netradiční reklamní plochou.

Možnosti reklamní kampaně

Pozornost zákazníka Kolik denně potkáte na ulici lidí? Pamatujete si, jak byli oblečeni? Jestli byli vysocí nebo hubení, nesli tašku nebo kufřík? Ne... Co kdybyste však potkali vozíčkáře, který se s úsměvem na tváři pohybuje ulicí a komunikuje s potenciálními zákazníky? Tak toho si budete pamatovat ještě hodně dlouho! Sympatie zákazníka Když Vás hendikepovaný promotér osloví, málo kdy jej odmítnete vyslechnout. Je Vám sympatický již tím, že z hendikepu umí udělat přednost. Lidé jsou od přírody empatičtí a mají potřebu tuto emoci vyjadřovat. Ale především je to plnohodnotný promotér, který předá reklamní sdělení, poskytne klíčové informace, zodpoví dotazy, rozdá materiály a nasměruje zákazníka k akci. Společensky pozitivní efekt Reklamní invalidní vozíčky a využití hendikepovaných promotérů může být také součástí vašeho kontinuálního CSR programu.

Fotografie plochy

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP
Kontaktujte nás