STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.
Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.
Děti ve věku 9 - 14 let a jejich rodiče.
Po dohodě s klientem bylo rozhodnuto oslovovat cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí. Bylo vytipováno 20 škol v oblasti, kde klient pořádá počítačové kurzy. Čas promoakce byl zvolen v ranních hodinách, tedy v době, kdy jsou děti a jejich rodiče zastiženi při příchodu do školy. V týdnu před akcí byly všechny školy jednak obvolány telefonicky a zároveň osobně navštíveny, aby bylo ověřeno, že navržený čas promoakce odpovídá výskytu cílové skupiny u škol. Vlastní promoakce byla rozdělena do dvou dnů. Koordinátor se sešel s jednotlivými promotéry v časných ranních hodiných, rozdal promotérům propagační materiály a přidělil každému promotérovi jednu školu. Vlastní akce u škol probíhaly cca 1,5 hodinu, po ukončení se všichni promotéři opět sešli s koordinátorem a předali si zkušenosti a vyhodnotili efektivitu.
V průběhu akce se podařilo rozdat na 7 000 ks letáků. Nerozdané letáky se z větší části podařilo umístit do škol na recepci a nástěnky u vchodu.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekKampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekOdpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvek