V obchodním domě Kotva probíhá 8. března již tradiční promoakce v rámci oslav MDŽ. Pro ženy je připraveno osudí plné slev a dárků z obchodů, ale také přímo od obchodního domu. Akce nakup a losuj je určena ženám, které si tento den od 12 do 18h zakoupí zboží v OD Kotva.
Jde o jednodenní akci, kdy je třeba v den akce oslovit co nejvíce dívek, slečen a žen s pozváním k účasti a nákup v obchodním domě.
Hlavní cílovou skupinou promoakce jsou zástupkyně něžnějšího pohlaví, které se pohybují v době konání v docházkové vzdálenosti od obchodního domu Kotva (tj. především Praha 1 a 8).
Klientovi je doporučen jedinečný koncept tzv. pohyblivého citylightu – Walkingboard. Tento ambientní reklamní nosič v sobě kombinuje přednosti klasického citylightu v propojení s uniformovaným promotérem, který přímo komunikuje s kolemjdoucími, popř. také rozdává informační letáky. Walkingboard je prosvětlený a díky velkému formátu dostatečně viditelný. Sdělení na plakátu je jednoduché – výzva akci: návštěva OD Kotva!
Walkingboard budil v ulicích Prahy očekávanou pozornost, ženy pozitivně přijímaly letáky a pozvání k akci. Přímo před obchodním domem také promotéři „přesměrovali na akci“ velké procento oslovených. Díky flexibilitě nosiče se sdělení dostalo i na jinak propagaci hůře dostupná místa, jako jsou historické centrum Prahy, průchody nebo výstupy z metra, tramvajové i autobusové zastávky, přechody pro chodce, ale i prostranství konkurenčních obchodních center.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvek1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
celý příspěvekSlavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvekDůležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvek
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekVečírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvekSympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvek