FAQ
Pronájem lidí > Naše akce > Promo pro Hard Rock Cafe

Promo pro Hard Rock Cafe

  • Datum konání: 15.03.2016
  • Výchozí situace:

    Hard Rock Cafe chce rozšířit podvědomí o svém působení na českém trhu mezi turisty a získat tak další návštěvníky.

  • Cíl komunikace:

    Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.

  • Cílová skupina:

    Primárně turisté, kteří již znají a mají rádi Hard Rock Cafe, ale nevědí, že je i v Praze. Dále pak lidi, kteří sice Hard Rock Cafe ještě neznají, ale mají rádi dobrou muziku, pěkné prostředí a skvělé jídlo.

Naše řešení

Dvoučlenný promotým ráno i odpoledne po čtyři dny v týdnu aktivně oslovuje a komunikuje s turisty, informuje je o koncertech a ostatních akcích a naviguje je k restauraci. Promotým je finančně zainteresován na výsledcích a další motivací je soutěž o nejlepšího promotéra měsíce. Členové promotýmu mezi sebou zdravě soutěží, což se pozitivně odráží na výsledcích celé kampaně.

Výsledek kampaně

Každý týden přichází nově oslovení turisté do Hard Rock Cafe. Zvyšuje se návštěvnost restaurace a shopu a tržby rostou. Podvědomí o Hard Rock Cafe rovněž roste. Výsledek naší vzájemné spolupráce je vidět.

Fotografie z akce

Další vybrané reference