V praxi dochází k prolínání, kdy na základech tradičních marketingových nástrojů jako PR, reklama, event, apod., jsou využívány prvky guerilly, a tak se setkáváme s pojmy guerilla PR, guerillová reklama, guerillový marketing apod.
Řízená realizace guerilla akce umožnuje získat dostatek pozornosti nejen v místě realizace, ale „žije“ dále třeba na sociálních sítích anebo se využívá v dalších komunikačních aktivitách. Při uvedení prvního dílu knižního bestselleru jsme proměnili hostesky a promotéry v hlavní hrdiny knihy a vyslali je do pražských ulic. Zde poutali dostatečnou pozornost a zároveň dokumentační zachycení bylo využito v rámci dalších promo akcí druhého dílu. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekNetradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
celý příspěvekNaši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekNetradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
celý příspěvekOriginální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekPředstavení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek